1 YEAR SO MANY MEMORIES

Hjälp, tänk att det var 1 år sedan jag tog studenten. Tiden går så fort och jag vill bara att den skall stanna, önskar man kunde pausa, playa, spola fram och tillbaka som man vill. Många har lite panik över vad man skall göra första året efter gymnasiet, och frågan om vad ens plan är får man cirka tusen gånger. Jag tog studenten i tron om att jag skulle plugga i LA i 4 år, så blev det inte. Istället har jag hunnit med så mycket mer och jag kunde inte önska om ett bättre första år off. Jag har:
 
- Bott i LA
- I San Diego
- Upptäckt nya platser
- Levt College liv
- Varit i London med Lisa
- Shoppat på tok för mycket
- Träffat nya människor & fått vänner för livet
- Spenderat otroliga stunder med mina bästa vänner
-Suttit i bilen bredvid Alison i PLL (ja vi dog)
- Blivit näst intill flytande i Engelska
- Kommit på vad jag vill göra här i livet
 
 
Mer redo än någonsin för nya utmaningar, framgångar och även lite motgångar. Bring it on

Kommentarer
Postat av: felicia

hej! åh vad underbart allt låter! det är så att jag själv har drömmen att åka och plugga i LA i fyra år men jag undrar bara hur du tänkte att finansiera dig under de fyra åren om du nu skulle stannat? för jag funderar på med hjälp av csn men på fyra år blir det ju otroligt mycket pengar :( tror du att det är värt alla pengar? jätte tacksam för svar! Kram.

2013-08-25 @ 19:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0