GÖR DINA EGNA

För ett tag sedan gjorde jag mina egna Miu Miu inspirerade skor, det var inte alls svårt och framförallt väldigt roligt!
 
 
1. Jag köpte ett par vita vanliga skor från Din sko, 99 kr fick jag betala för dem! Jag tog bort snörerna, målade lite i taget med ett textillim och sedan hällde över glitter. Som ni ser så sparade jag den främre delen av skon helt vit, varför får ni se nedan. 
 
 
2. Målade den främre delen av skon med en silvrig textilfärg. Jag valde att inte behålla ytan vit då jag senare satte dit strass och ville att allt skulle smälta in med glittret. 
 
 
3. Satte fast strasser med hjälp av textillimet som jag använde för att glittra skorna. Jag valde att köra på lite olika former och färger, små och stora stenar! Detta var lite pilligt och tog sin lilla tid, men det var det värt! Några timmar senare var dem färdiga, blev hur nöjd och glad som helst!
 
Slutresultat:
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Din Sko

Hej
Vilka fina skor du har gjort.
Vi skulle gärna vilja skriva om detta i vår blogg på dinsko.se.
Vi länkar naturligtvis till din blogg i inlägget.
Om du skulle vara intresserad så maila mig på [email protected]

Ha en fin dag
Mvh
Sandra

2013-08-20 @ 08:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0