SHOES THIS FALL - TIPS

 
Shoe loveis
 
1. LDIR - Dessa skorna tycker jag är hur fina som helst, jag har själv ett par i mörkbrunt och jag älskar dem! Det funkar jättebra på våren, sommaren och hösten och är mer en bara ett par vanliga skor. Livar upp en basic outfit och dem ligger på ca 2000 kr!
 
2. MINNETONKAS - Jag har ett par svarta, en rad lägre än dem som är på bilden. Jag tycker dem är fina på andra men passar inte jättebra på mig, får se vad jag gör med dem! Men dem är iallafall ett super alternativ till Conversen nu på sommaren och även in på hösten. Det är mocka rätt igenom så dem är inte jättevarma. Kostar ca 1200kr! 
 
3. PRIMEBOOTS - Dessa älskade skor som varje kotte här i Göteborg har. Jag har två stycken, dem låga och mellanhöga, båda i mörkbrunt. Detta är dem absolut skönaste och mest värda skorna du kan köpa. Dem håller i flera år (köpte mina första för 3 år sedan) och är lika snygga om inte snyggare när dem är lite slitna tycker jag! Funkar på vinter, sommaren, hösten och våren, helt klart värt varje krona. Kostar från 3700 - ca 3500! 
 
4. VANS - Jag har alltid haft lite svårt för Vans på något sätt, men inte längre! Tycker dessa som är på bilden är sjukt snygga, lika så dem andra i leopard och även dem svart glittriga. Finns att köpa på Vans butiken i Arkaden (på andra våningen) och kostar ca 700 kr! 
 
5. GIENCHI - Väldigt fina sneekers som står väldigt högt upp på min lista just nu. Dem finns i alla färger och mönster så här kan man verkligen våga lite. Du kan köpa dem på bla Tara och Raglady och dem ligger på ca 2500 om inte jag minns fel! 
 
6. CONVERSE - Svenskarnas favvo skor, det är nog inte många som inte gillar dessa och det med all rätt. Perfekta basic skon och funkar till precis ALLT. Finns i alla färger och former och kan bäras på sommaren, våren och en tid in på hösten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0