TIPS TIPS TIPS

 
 
 Dagens tips till alla härliga tjejer där ute, något som jag tycker är väldigt värt att lägga pengar på är ett bra puder. Jag hatar att bli glansig i ansiktet men jag vill inte behöva lägga på hur mycket smink som helst utan håller det gärna ganska så natruligt till vardags. Därför skulle jag inte kunna leva utan denna lilla magiska skönhetsprodukten, BareMinerals - MINERAL VEIL
 
Man skulle kunna säga att det är som ett osynligt puder, du lägger på det efter att du tagit foundation eller likande och då håller man sig matt och fin hela dagen. Den har en svag ljusrosa färg och finns att köpa på Kicks eller på NK. 
 
- Ett litet måndagstips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0