VINTER TIPS

 
 
1. Parajumper                                2. Moncler                                 3.Michael Kors 
 
Har har ni lite tips på Vinterjackor! Jag tycker det är svårt att hitta bra och snygga vinterjackor, jag känner mig bara väldigt stor och klumpig i dem men det är ju ett måste här hoss oss i Sverige. Dessa tre tycker jag iallafall är riktigt snygga, jag är dock lite trött på glansiga vinterjackor, jag har haft en Moncler, som den i mitten, i snart 3 år och alltid älskat den! Behöver dock en liten förändring men om ni vill ha en bra och snygg vinterjacka så kan jag rekomendera en från Moncler! 

Kommentarer
Postat av: Tja

Finns moncler att köpa i Sverige? Eller beställde du:)

2013-08-12 @ 16:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0