10 SAKER NI KANSKE INTE VISSTE OM MIG

1. Jag är väldigt kreativ, älskar att måla, sy och har nästan alltid olika saker eller små projekt jag håller på med. 
 
2. Har pluggat mode i LA.
 
3. Jag älskar storstäder, kan inte se mig själv bo på landet när jag blir äldre! 
 
4. Är beroende av tuggumi, även om jag tror jag är lite smått allergisk...
 
5. Jag absolut älskar New York, skulle kunna leva alla mina dagar i den staden. 
 
6. Har spenderat mestadels av det senaste året i USA. 
 
7. 90% av min garderob består av svarta kläder. 
 
8. Fått en ny kärlek för långkjolar, köper alla jag kommer över!
 
9. Jag har otroligt ljus röst, får ofta höra att jag låter yngre än vad jag är. Speciellt när jag pratar i telefon...
 
10. Mitt dröm jobb är att bli inköpare på Bloomingdales i NY. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0