ZARA NEWS WITH MY TWIST

Kikade in på Zaras hemsida och hittade massor med fina höstnyheter, jag älskar Zara och handlar jättemycket där men ändå har jag inte den typiska Zara stilen som är lite mer "ordentlig" och minimalistisk. Jag älskar att mixa denna stilen med min lite mer avslappnade stil. Så här nedan ser ni mina favoriter och vad jag skulle matcha dem med! 
 
Denna klänningen är helt perfekt nu till sommaren, matcha den med dessa snygga sandaler från Balenciaga så funkar den i alla lägen! 
+
 Den svarta byxdresen tillsammans med ett par primeboots, en snygg skinjacka och väska från Campomaggi är exakt hur jag vill gå klädd i höst. Skall haffa byxdressen så fort jag ser den i butik! 
 
Accesoarerna från bilden ovan funkar exakt lika bra med dessa perfekta boyfriend jeansen, slitet är en favorit hos mig! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är byxdressen från:)?

2013-07-25 @ 13:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0