Q&A

åh så snyggt collage! :D jag undrar om du gjort din snygga design själv och om du hjälper andra med design till blogg.se?
Ja jag har gjort desginen till mig blogg själv, det tog sin lilla tid och jag kan säga att jag googlade precis ALLT! Jag är inte alls bra på det här med att designa bloggar utan använde mig av olika hemsidor för att få fram alla koder osv! Så tyvärr skulle det nog ta allt för lång tid om jag skulle hjälpa andra med designer! Men vad gjad jag blir att du gillar min design! :D
 
Vart har du köpt din väska?:) kraaaam
Min väska har jag köpt på Nordstroms i Usa. Men är helt säker på att du kan köpa den på typ NK, Tara eller Raglady här i Sverige! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0