SIMPLE IS HARD WHEN ITS HARD...

 
Keep it simple
 
 
När fantasin är på noll och jag hatar exakt hela min garderob, är mitt tips att...
 
- Dra fram dina "snygg jeans", alla har vi ett par som har hängt med länge och som sitter och en smäck. Dra på dig dem och...
 
- Ta fram en vanlig, enkel t-shirt, tjocktröja, stickad eller vad du känner dig mest bekväm i. Lägg tilll...
 
- Ett snyggt halsband,en sjal, en väska eller ett par skor som ger lite färg eller bara gör att det händer något. Mitt säkra val är helt klart en sjal eller halsduk, älskar det. 
 
Eneklt är snyggt och stilrent, små detaljer gör mycket. MEN ett par svarta jeans är nog mitt bästa tips, mina favoriter kommer från Dr Denmin, dem sitter tight och är hur sköna som helst. TIPS TIPS TIPS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0