BUDGET TIPS

H&M
 
 
 
Jag tror alltid att jag skall orka gå i skor med klack, det spelar ingen roll hur liten eller hög den är, i affären känns det alltid rätt. MEN när jag väl kommer hem och skall ta på mig skorna slutar det alltid ändå med att jag väljer flats...
 
Denna modellen på boots som ni ser på bilden är min favorit, jag ser den på andra och drägglar lite varje gång. Dock eftersom jag är lite för bekväm av mig när det kommer till skor känner jag inte att jag vill lägga flera tusen på ett par skor jag kanske använder 1-5 gånger. Men så hittade jag dessa från H&M för ynka 599 och känner att det är värt varje krona. Väldigt lika ett par som jag kikat på innan från By Koha, snyggt till en skojrta och jeans. Står helt klart högst upp på min önskelista! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0