TUMBLR TIPS

 
Tips nr 1 är denna tjejen, Anna Delevinge. Jag kikar in på hennes tumblr varje dag har gjort det ett tag nu, hon har till och med en plats i min läslista! Superbra tumblr med mycket uppdatering och bra bilder. För att komma till hennes tumblr, tryck HÄR! 
 
 
Ellen heter tjejen som står för nästa tumblr tips. Snygg sida med fina och inspirerande bilder. Ett nytt tillskott i min läslista och jag har precis scrollat igenom hela hennes sida. japp så bra är den! Ni hittar den HÄR!
 
 
Även Felicias tumblr är ny för mig, riktigt bra och inspirerande den också. Älskar att hitta nya sidor att lägga till i min inspirations mapp, denna har en väldigt säker plats! In och kika med er, tryck HÄR! 
 
 
Hannah Melin tipsade även hon mig om sin tumblr page, bra och inspirerande som alla dem andra tjejernas! Fina bilder och bra uppdatering! Ni hittar Hannahs tumblr HÄR! 
 

Kommentarer
Postat av: AnnaAnnans

Åååå vad kul att du gillade min tumblr :) :)

2013-09-15 @ 22:16:14
URL: http://annadelevingne.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0